Tirdzniecības kompleksā "Spice" pieaug pircēju plūsma un apgrozījums
Šī gada jūlijā tirdzniecības centra Spice pircēju plūsma pieauga par 4,3%, bet augustā - par 5,6% attiecībā pret pērnā gada jūliju un augustu. Savukārt t/c Spice Home pircēju plūsma jūlijā palielinājās par 44%, bet augustā - par 52% pret 2009.gada attiecīgo periodu, tādējādi sasniedzot šī gada apmeklētāju rekordu - 108 500 cilvēku vienā mēnesī. Abos centros jūlijā ir bijis apgrozījuma pieaugums, t/c Spice - par 1%, savukārt t/c Spice Home apgrozījums palielinājās par 8%.
Tirdzniecības kompleksa Spice direktore Iveta Lāce: "Lai arī jāatzīst, ka kopumā apmeklētāji joprojām ir piesardzīgi un pirkumus veic ļoti apdomīgi, līdz ar ekonomikas atveseļošanos valstī, ir jūtams neliels pircēju aktivitātes pieaugums. Šobrīd ir pāragri izdarīt optimistiskas prognozes, tomēr pieaugošie plūsmas un apgrozījuma rādītāji, liecina par to, ka Spices pārdomātā attīstības stratēģija un mērķtiecīgi realizētās mārketinga aktivitātes krīzes laikā, ir nesušas rezultātus.Savukārt, pateicoties veiksmīgām izmaiņām nomnieku komplektācijā, paplašinot centra piedāvājumu ar šodien pircēju pieprasītām mājas precēm par demokrātiskām cenām, būtisku pircēju plūsmas pieaugumu ir piedzīvojis t/c Spice Home. Domāju, ka pircēju plūsmas un apgrozījuma pieaugumu arī turpmākajos mēnešos pozitīvi ietekmēs arī te nesen atklātais Latvijā lielākais elektronikas veikals Elkor Tehnika.
Lai padarītu tirdzniecības kompleksa apmeklējumu iespējami patīkamāku ikvienam pircējam, mēs turpinām Spices un tās pieguļošo teritoriju labiekārtošanu, veicam uzlabojumus tirdzniecības centra vidē, atvieglojot piekļūšanu un palielinot autostāvvietu skaitu, kā arī atveram jaunus un pircējiem interesantu zīmolu veikalus."
Turpinot t/k Spice attīstību, tiek atklāti vairāki jauni Latvijā un pasaulē pazīstamu zīmolu veikali, tostarp, vakar, 1.septembrī, tika atklāts itāļu modes apģērbu un aksesuāru veikals Conte of Florence, savukārt jau 4.septembrī 177 kvadrātmetru plātībā pircējiem durvis vērs zīmola Guess salonveikals.
Veikalā Guess pircējiem tiks piedāvātas sieviešu un vīriešu apģērbu kolekcijas no džinsu līnijas, elegantās Guess by Marciano kolekcijas, kā arī liela aksesuāru izvēle - unikālās itāļu dizaina somas, stilīgi apavi, jostas, maki un rotas, ka arī izsmalcināti pulksteņi.
Madara Burka, Guess pārstāvniecības AS Poldma Kaubanduse Latvijas filiāles direktore: "Tirdzniecības centra Spice iepirkšanās kultūra ir atbilstoša pasaulslavenā Guess zīmola tēlam - mūsu veikali vienmēr atrodas apmeklētākajās Rīgas vietās, kurās iepērkas arī Latvijā pazīstami cilvēki. Ekonomiskās krīzes laikā Guess ir tikai viens no retajiem zīmoliem, kurš spēja apgrozījumu Eiropā paaugstināt par 30% un turpina intensīvi atvērt jaunus veikalus. Ņemot vērā to, ka t/c Spice aktīvi apmeklē vīrieši, jo šeit viņiem ir ērta piekļuve ar auto, plānots, ka ar laiku Spicē būs lielāka izvēle vīriešu apģērbu kolekcijai nekā citos Guess veikalos."
No 15.septembra pircējus priecēs populārākais bērnu rotaļlietu veikals Lāčuks.
Augustā tirdzniecības centrā Spice atvērti vairāki jauni veikali, tostarp, veikals Swarovski - mirdzošu modes aksesuāru un izsmalcinātu kristāla rotājumu cienītajiem, Ziemeļvalstu bērnu apģērbu koncepts - veikals Polarn O. Pyret. Sekojot arvien pieaugošajam pakalpojumu pieprasījumam, atvērta Tavex Zelts&Valūta filiāle, kas nodarbojas ar valūtas maiņu un investīciju zelta pirkšanu un pārdošanu, kā arī zelta juvelierizstrādājumu uzpirkšanu. Savukārt jau no vasaras sākuma tirdzniecības centrā Spice ir iespējams saņemt dažāda veida vakcīnas Veselības centra 4 pakalpojumu veikalā. Lielu pircēju interesi iemantojis arī nesen atklātais bērnu grāmatu un aksesuāru veikals - Grāmatu karuselis. Uz sarakstu