VID: reģistrācijas apliecības iespējams saņemt arī elektroniskā formātā
No pirmdienas, 21.jūlija, nodokļu maksātājiem reģistrācijas apliecības, tostarp arī struktūrvienības reģistrācijas apliecības, būs iespējams saņemt arī skenētā veidā elektroniski Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Elektroniskās deklarēšanas sistēmā.Kā pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja VID, tad personai, ierodoties VID, lai reģistrētos kā nodokļu maksātājam vai reģistrētu nodokļu maksātāja struktūrvienību, būs iespēja izvēlēties starp šādām divām reģistrācijas apliecības saņemšanas iespējām - saņemt reģistrācijas apliecību klātienē 10 dienu laikā pēc reģistrācijas pieteikuma iesniegšanas vai saņemt to skenētā veidā elektroniski, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (EDS) funkcionalitāti "Sarakste ar VID".
Ja nodokļu maksātājs vēlas reģistrācijas apliecību saņemt papīra formā, minēto apliecību var saņemt jebkurā klientu apkalpošanas centrā neatkarīgi no personas deklarētās dzīvesvietas vai reģistrētās juridiskās adreses. Iesniedzot reģistrācijas pieteikumu, personai jāinformē VID darbinieks par vēlamo reģistrācijas apliecības saņemšanas vietu.
Reģistrācijas apliecības oriģināls papīra formātā tiek izsniegts tikai pašam apliecības pieteicējam vai tā pilnvarotai personai personīgi. Uz sarakstu