Banner 980x90

10 000 cilvēki iebalso atpakaļ veikalu plauktos "Ādažu Čipsu" Sirsniņas

Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto

Nebijušu situāciju Latvijas pārtikas tirgū piedzīvojis pārtikas ražošanas uzņēmuma ''Orkla Confectionery & Snacks Latvija'' zīmols ''Ādažu Čipsi''. Pateicoties Latvijas iedzīvotāju nepieredzētai aktivitātei sociālajos tīklos, uzņēmums nolēmis atgriezt tirgū kādreiz patērētāju iecienīto produktu – kukurūzas uzkodas Sirsniņas ar načo siera garšu. Produkts veikala plauktos atgriežas šonedēļ, un šis notikums tika nosvinēts ar pasākumu kvēlākajiem atbalstītājiem.

Kā pilsētas informācijas portālu Riga24.lv informēja "Orkla Confectionery & Snacks Latvija"Sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Inese Blaune, Sirsniņu "fanu" aktivitāte aizsākās pagājušā gada augustā, kad mikroblogošanas vietnē Twitter cilvēki sāka runāt par senu "Ādažu Čipsu" produktu – sirsniņas formas uzkodām ar siera garšu. Šī ziņa rekordātrumā kļuva par vienu no populārākajiem trendiem sociālo tīklu vidē. Arvien vairāk cilvēku pievienojās diskusijai Twitter, lūdzot atsākt Sirsniņu ražošanu, izmantojot mirkļbirku #bringbacksirsniņas. Kopumā par šo tematu bija vairāk nekā 3500 tvītu un desmitiem lietotāju veidoti video un fotogrāfijas, kas veltītas aicinājumam atgriezt šo produktu veikalos.

Reaģējot uz cilvēku aktivitāti, "Ādažu Čipsi" sāka kampaņu #BringBackSirsniņas, izveidojot īpašu balsošanas platformu www.sirsninas.cipsi.lv , kur Sirsniņfani varēja balsot par produkta atgriešanos. Nepilnas nedēļas laikā nobalsoja 10 000 cilvēki, un sabiedrības iesaiste vainagojās ar produkta atgriešanos tirgū.

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Inese Blaune norāda: "Pieprasījums būtībā ir sabiedrības viedoklis par konkrēto produktu. Tāpēc tas ir viens no svarīgākajiem aspektiem, ko izvērtējam, pieņemot lēmumu par tā ražošanu. Mēs augstu vērtējam cilvēku apbrīnojamo degsmi un patieso pieķeršanos leģendārajām "Ādažu Čipsu" Sirsniņām. Ikviens, kurš piedalījās balsošanā, var būt pateicīgs sev, ka šis produkts ir atgriezies veikalu plauktos."

27.janvārī, "Ādažu Čipsu" ražotnē viesojās kvēlākie fani un aktīvākie kampaņas balsotāji, kuri apmeklēja "Ādažu Čipsu" uzturklasi, uzzināja, kā no kartupeļiem top čipsi, nogaršoja dažādus čipsu veidus un dalījās savā pieredzē, kāpēc katrs nolēma "iebalsot" Sirsniņas atpakaļ veikalu plauktos.

#BringBackSirsniņas kampaņas aktīvists Linards Bulks no Dobeles: "#BringBackSirsniņas mani aizrāva  pūļa efekta ietekmē, kā arī, ieraugot produkta pakas fotogrāfiju, kas ceļoja internetā, mani pārņēma nostaļģija. Sirsniņas ir unikālas uzkodas, neviens nepiedāvā neko līdzīgu nedz garšas, nedz dizaina ziņā."

#BringBackSirsniņas kampaņas aktīviste Estere Bukarte no Bauskas: "Lai gan mani mīļākie čipsi ir ar siera garšu, man ļoti garšo arī "Ādažu Čipsu" Sirsniņas. Tā kā pamanīju, ka ir iespēja piedalīties un balsot, lai atkal nogaršotu šo gardumu, nolēmu iesaistīties un to darīt.  Ir gandarījums par to, ka tik daudz cilvēku iesaistījās un balsoja par šī produkta atgriešanos. "

Ādažu Čipsi Sirsniņas lielākajās pārtikas tirdzniecības vietās Latvijā ir pieejamas ierobežotā daudzumā no jau no 23.janvāra. 

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu