Arvien populārākas kļūst darbinieku svešvalodu apmācības
Valodu centra Berlitz Latvijā novērojumi liecina, ka, mainoties valsts ekonomiskajai situācijai un biznesa videi, uzņēmumi arvien vairāk izvēlas apmācīt savus darbiniekus svešvalodu programmās, kas piemērotas tieši konkrētai specialitātei. Šobrīd Latvijā un Rīgā lielu atsaucību guvušas svešvalodu apmācību programmas, kas pielāgotas augstākā līmeņa vadītāju un grāmatvežu amatu nepieciešamībām.
Šobrīd populārāko vidū ir arī svešvalodu apmācības pārdošanas daļu, mārketinga un reklāmas darbiniekiem, kas liecina ne tikai par uzņēmumu vēlmi algot speciālistus ar kvalitatīvām svešvalodu zināšanām, bet arī tendenci attīstīt biznesu ārzemēs.
Valodu centra Berlitz Latvijā direktore Inga Zeide: "Kvalitatīvas svešvalodu zināšanas un labas komunikācijas spējas ir pirmais solis, lai veidotu veiksmīgas un noturīgas attiecības biznesa vidē. Turklāt uzņēmumu pārdošanas daļu darbinieki, kā arī mārketinga un reklāmas speciālisti vairumā gadījumu ir tie, kas uzsāk saziņu un komunicē ar sadarbības partneriem, kā arī veido kopējo kompānijas tēlu."
Lai pasniegtu svešvalodu konkrētai profesijai, nepieciešama specializēta mācību programma
Pamatojoties uz katra amata profesionālo specifikāciju, nepieciešams būtiski pielāgot arī apmācību programmu. Pašlaik valodu centrs Berlitz sadarbībā ar Oxford University Press ir izveidojis īpašus apmācību kursus vairāku profesiju pārstāvjiem.
Uz sarakstu