Konkursā "Biznesa izaicinājums" uzvar sociāli atbildīgākā ideja
11.novembrī norisinājās Rīgas Tehniskās Universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātes un Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultātes studentu pašpārvalžu rīkotais līderu erudīcijas konkurss "Biznesa izaicinājums".
Konkursa finālā savas līdera un pārdošanas spējas, kā arī radošo domāšanu un dienas sasniegumus prezentēja 7 studentu komandas no Rīgas Tehniskās universitātes, Latvijas Universitātes un Banku augstskolas.Par uzvarētājiem konkursā "Biznesa izaicinājums", iegūstot vislielāko punktu skaitu organizētāju veidotajos erudīcijas uzdevumos, uzrādot visaugstākos finanšu un peļņas rādītājus , kā arī pierādot, ka sociāli atbildīgas idejas ir mūsdienu ekonomikas pamats, tika pasludināta Rīgas Tehniskās universitātes komanda "Mīlestības garša". Idejas autores - RTU 1. kursa studentes Baiba Goba un Anna Gruzinska komentē: "Mūsdienu uzņēmējdarbībā vairs nepietiek ar preces vai pakalpojuma virzīšanu, ir jāpārdod cilvēkiem sajūtas, tās veido un veidos visaugstāko pievienoto vērtību. Konkursa ietvaros mēs sniedzām cilvēkiem mīlestību, labestību un siltumu, pārdodot tēju un pašceptus kēksiņus. Visus iegūtos līdzekļus ziedosim labdarībai."
2. vietas ieguvēji LU Fizikas un matemātikas fakultātes studenti - Arta Kudlāne, Jānis Zaharans, Ieva Rukšāne komandā "Uzmini nu" pierādīja, ka vienīgais veids kā pārdot preci ir sniegt pircējiem to, ko viņi konkrētajā brīdī vēlas. Pusdienlaikā, Vecrīgā, pirms ziemassvētku laikā racionāli būs pārdot interesantas kūciņas, kuras piesaista ar oriģinalitāti.
Atraktīvie potenciālie miljonāri Andis Laveiķis, Jānis Vuļš un Vladislavs Grebins jeb komanda "Cirtēji" no Banku augstskolas darīja visu, lai saviem pircējiem radītu sajūtu, ka tie atgriežas siltajā, saulainajā vasarā, pārdodot kokosriekstu kokteili ar krāsainiem lietussardziņiem. Puiši parādīja arī savas sadarbības spējas uzdevumu laikā, veiksmīgi komunicējot ar uzņēmumiem un galu galā iemainot sērkociņu kastīti pret porcelāna servīzi, kuru peļņas nolūkos pārdeva, arī gūstot iespaidīgus ieņēmumus.
Konkursa organizatori sola, ka pasākums tiks rīkots arī nākamgad, iesaistot arvien lielāku dalībnieku skaitu un stimulējot Latvijas augstskolu savstarpējo komunikāciju.
"Biznesa izaicinājuma" mērķis ir sekmēt studentu radošo domāšanu un uzņēmējspējas, izaicinot jaunos līderus attīstīt sevis ģenerēto biznesa ideju ierobežotā laikā un telpā un sekmēt Latvijas tautsaimniecības attīstību, kļūstot par Latvijas studentu virzītājspēku.
Pateicamies projekta "Biznesa izaicinājums" atbalstītājam - žurnālam "Ir", kas jaunajiem uzņēmējiem turpmākos mēnešus sniegs jaunākās un pozitīvākās ziņas. Uz sarakstu