LU SZF Komunikācijas studiju nodaļa uzsāk praktisku sadarbību ar vortālu "7guru"
Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes (LU SZF) Komunikācijas studiju nodaļa, lai studentiem nodrošinātu akadēmisko zināšanu un praktisko iemaņu kopumu, uzsāk sadarbību ar mārketinga un sabiedrisko attiecību vortālu www.7guru.lv (7GURU).
Sadarbības ietvaros LU SZF Komunikācijas studiju nodaļa un 7GURU rīkos diskusijas studentiem un nozares profesionāļiem. 7GURU nodrošinās praksi sabiedrisko attiecību un žurnālistikas studentiem. LU SZF Komunikācijas studiju nodaļa sniegs ekspertīzes un izglītības aktivitāšu atbalstu mediju vadīšanā, mārketingā, auditorijas izpētē un žurnālistikā.Sadarbības līgums tika noslēgts 19.oktobrī, no vienas puses to parakstot LU SZF Komunikācijas studiju nodaļas vadītājai prof. Intai Brikšei, bet no otras - mārketinga un sabiedrisko attiecību vortāla 7GURU īpašniecei Ivetai Antonišķei.
Inta Brikše: "Komunikācijas zinātnes ir liela un pieprasīta studiju programma, tādēļ ir būtiski veidot ilgstpējīgu sadarbību ar profesionālo vidi. Ceram, ka sadarbība ar mārketinga un sabiedrisko attiecību vortālu 7GURU sniegs praktisku pieredzi mūsu studentiem, savukārt mūsu nodaļas ekspertīze un akadēmiskā pieredze būs noderīga nozarei."
Iveta Antonišķe: "Praktisko iemaņu trūkums tieši ietekmē studentu izpratni par sabiedrisko attiecību un žurnālistikas darba specifiku un viņu tālākās karjeras iespējas, īpaši jau šī brīža situācijā, tāpēc iespēja praktizēties reālos uzņēmumos šobrīd studentiem ir svarīgāka kā jebkad. Savukārt citi sadarbības ietvaros realizētie projekti cels kvalitāti gan vortālam 7GURU, gan LU SZF!"
www.7guru.lv ir Latvijā‚ pirmais profesionālais mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vortāls. www.7guru.lv jau ceturto gadu piedalās, atspoguļo un vērtē notikumus Latvijas sabiedrisko attiecību, mērketinga un reklāmas nozarēs.
Vortāla mērķis ir veidot labu reputāciju pārstāvētajām nozarēm, informēt un izglītot šajās sfērās strādājošos un visus tos, kurus interesē sabiedriskās attiecības, reklāma un mārketings. Uz sarakstu