Zīmola "Selga" pārdošanas apjomi pieauguši par 11%

Foto: Ieva Čīka/ LETA
Foto: Ieva Čīka/ LETA

"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" pārstāvēta zīmola "Selga" šogad ieviestie jauninājumi cepumu un vafeļu kategorijā šo produktu pārdošanas apjomus kāpinājuši par 11%, informē uzņēmuma pārstāve Lineta Mikša.

Kā ziņo aģentūra LETA, zīmols "Selga" maijā nāca klajā ar jaunas koncepcijas produktiem - sāļajām vafelēm un dubultajiem cepumiem, kas tirgū ļāva ieņemt papildu 5% daļas, tādējādi nostiprinot līdera pozīciju tirgū cepumu kategorijā. Jauno produktu piedāvājums par 11% sekmējis kopējos pārdošanas apjomus cepumu un vafeļu kategorijā šā gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn.

Kā norādīja "Rimi Latvia" Kategoriju vadības departamenta direktors Milans Blūms, "Selgas" produktu pārdošanas apjoms pēdējos mēnešos, salīdzinot ar līdzīgu periodu pērn, ir palielinājies par vairāk nekā 30%. Pieprasījums pēc tiem saglabājas stabils jau vairākus mēnešus, norādīja Blūms.

"Selgas" jauno cepumu-vafeļu līnijā ir seši produkti - divi glazēto vafelīšu veidi, divi dubulto cepumu veidi un divi sāļo vafelīšu veidi.

Saldo cepumu kategorijā zīmola "Selga" produkti ir pirktākie Latvijā pēc apgrozījuma iepakojumos - gandrīz katra trešā pārdotā cepumu paciņa ir "Selga". Uzņēmums "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" gada laikā pārdod ap četriem miljoniem "Selgas" cepumu paciņu.

Jau vēstīts, ka norvēģu kompānija "Orkla" 2014.gada augustā iegādājās koncernu "NP Foods", savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot SIA "NP Foods", AS "Laima", AS "Staburadze" un AS "Latfood" vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir "Orkla Confectionery and Snacks Latvija", bet SIA "Spilva" un AS "Gutta" apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA "Orkla Foods Latvija".

"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus - "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi" un "Taffel". Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā tiek nodarbināti 1330 cilvēki. "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") apgrozījums 2015.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 740 000 eiro un sasniedza 71,6 miljonus eiro, bet koncerna zaudējumi bijuši 1,214 miljoni salīdzinājumā ar 1,107 miljonu eiro peļņu iepriekšējā gadā.